Гарантія та відправлення.
Шановні покупці!!!
Продукція магазину Баклажан виключно нова і поставляється зі складу-партнера або нашого складу. Дізнатися докладно з якого саме міста здійснюватиметься відправлення і протягом якого періоду, ви можете в телефонному режимі у нашого менеджера.
Також наші співробітники підкажуть Вам, чи є гарантія і на який саме термін на кожен товар окремо, якщо опис до товару немає подібної інформації.
Доставка.
Доставка товарів здійснюється в основному компанією Нова пошта, оскільки у них є гарантія того, що товар доїде цілий і неушкоджений. Усі товари необхідно перевіряти на цілісність у відділенні компанії перевізника, якщо покупець не перевірив товар – то претензії щодо таких випадків не обробляються. Всі замовлення страхуються на повну вартість і якщо при транспортуванні товар був пошкоджений - то компанія перевізник зобов'язується провести компенсацію вартості пошкодженого товару, але виявити таку ситуацію можна лише при отриманні на відділенні, будьте уважні.
Оплата.
Сплатити замовлений товар можна:
1. через банк (попередня оплата):
на розрахунковий рахунок
на карту Приватбанку
онлайн оплата через платіжну систему liqpay
2. готівкою при отриманні замовленого товару
післяплати, можливий тільки у відділенні компанії Нова Пошта
При оформленні замовлення спосіб доставки та оплати вказувати не обов'язково. Вам слід ввести тільки своє ім'я, номер мобільного та Ваше місто. Після оформлення замовлення з Вам по телефону обов'язково зв'яжеться наш менеджер та уточнить варіанти оплати, доставки та деталі замовлення. Без підтвердження замовлення за телефоном чи e-mail товари не надсилаються!
Повернення.
Згідно «Закону про захист прав споживача» клієнт має право на повернення, або ж заміну товару протягом 2 тижнів (14 календарних днів) з дати покупки. Повернення і обмін неможливі у випадку, якщо пристрій має будь-які сліди використання, потертості, подряпини, сколи, або відсутня повна комплектація.